Jak szybko schudnąć i zacząć budować mięśnie?

0
126

Większość ludzi jest święcie przekonana o tym, że aby zacząć pracę nad swoją sylwetką, pierwszym ważnym krokiem jest zapisanie się na siłownię, zajęcia fitness, czy na basen.

Po zapisaniu się do jednego z fitness klubów i paru treningach, tracimy motywację, ponieważ nie widzimy efektów i wcale nie czujemy się dobrze.

Co więc jest tak naprawdę najważniejszym, pierwszym krokiem?

Najważniejsza w całym procesie jest dieta. Spora ilość osób popełnia błąd, stosując zbyt restrykcyjne zasady. Głodówki i gwałtowne obcięcie kalorii sprawia tylko, że spalamy własne mięśnie, i obniżamy odporność organizmu.

Aby poprawić swoją sylwetkę, należy również popracować nad muskulaturą.
Wiele kobiet niestety boi się przyrostu tkanki mięśniowej, z obawą utraty kobiecości, co jest kompletnym mitem.

W gubieniu tkanki tłuszczowej, często przeszkadza nam brak odpowiedniej wiedzy. Nie wierzmy reklamom, które oferują swoje suplementy diety, jako idealne rozwiązanie.
Istnieją cztery pomocne elementy, które pomogą nam jednak ułożyć konkretny plan działania.

Pierwszym z elementów jest trening mentalny, ludzie zazwyczaj pomijają ten etap. Jest to oczywiście błąd.
Wyznaczmy sobie konkretny cel, jaki chcemy osiągnąć i w jakim czasie.
Dieta i ciężkie treningi, będą całkowicie pozbawione znaczenia i sensu, kiedy my nie wyznaczymy sobie celu, jakiemu cały poświęcony czas i wysiłek mają służyć.
Odpowiednio wyznaczone cele podtrzymują nas na duchu w chwilach zwątpienia i zastojów.

Drugim elementem jest odżywianie

Nie mylmy tego słowa z dietą. Odżywianie to sposób życia, który powinien być obecny ciągle i trwać nieprzerwanie, a dieta kiedyś się kończy.
Ważna jest tutaj także wiedza na temat żywienia, oraz kaloryczności posiłków. Najlepiej wybrać się do dietetyka, jeżeli sami nie potrafimy dostosować diety do potrzeb.

Kolejnym elementem jest trening kardio, dzięki któremu przyspieszymy spalanie kalorii, i rozgrzejemy mięśnie. W dodatku taki trening angażuje całe ciało, przyspiesza oddech i może być kontynuowany bez przerwy.

Ostatnim ważnym elementem jest trening siłowy. Wiele osób, które się odchudza często o nim zapominają. Trening oporowy jest kluczowym elementem w budowaniu wytrzymałości i wyrzeźbieniu sylwetki.
Nie musimy od razu chwytać wielkich ciężarów, mogą nam wystarczyć same ćwiczenia siłowe z oporem własnej masy ciała.

Stosując wszystkie cztery elementy łatwiej nam będzie dążyć do wyznaczonego celu, którym jest wymarzona sylwetka.

scanholiday.com.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here